[gilug.org] Registre gilug II

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-11-05 09:12:53 UTC

Ei!

> La gent que vagi firmant podria anar enviant
> un mail a la llista o al meu correu i així
> sabria quan ha firmat tothom :)

No sé si ja ho hauràs/haureu vist, però jo vaig passar a firmar dissabte
passat. El problema és que amb les presses la vaig liar i vaig acabar
firmant només la primera fulla (la que només posa els assistents).
Si només fós això, cap problema, perquè compto que aquest cap de setmana
tornaré a anar a Girona, però lamento si algú s'ha equivocat per culpa
meva i també ha firmat només la primera fulla (hauria d'haver avisat
abans, però no he tingut accés al correu fins avui, sorry! :S).

Siau!

Marc