[gilug.org] una historieta

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-05-26 13:59:54 UTC

A Dimecres 26 Maig 2004 15:47, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Una historieta d'un que ha aconseguit que li retornin el preu del WinXP,
> que li venia instal·lat per defecte en un portàtil Dell.
>
> http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/92576/index.php

Si, un tio amb paciència. Jo vaig pagar l'impost revolucionari de M$ quan em
vaig comprar el Dell i encara tinc la bossa del maleït XP per aquí tirada
sense obrir (llàstima que ja no tinc ni el portàtil i que fa quasi 1 any i
mig que me'l vaig comprar, sinó ho provaria).

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg