[gilug.org] Re: El Consell de ministres de la UE aprova la legalització de les patents de programari i l'estat Espanyol s'hi oposa

(Debian User)Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2004-05-19 20:50:50 UTC

La comunitat europea ha aprobat la patentabilitat dels algoritmes de
programació, això va ser dimecres 18 (si no vaig errat), us envio aquest
e-mail ja que crec que seria interessant que tothom n'estes al corrent
de tot això.
Si patetabilitzen els algoritmes, amb què ens guanyarem el pa els futurs
informàtics i els que ja sou informàtics ???
I ara més fort que mai hem de fer-nos sentir
On dc, 2004-05-19 at 18:07, Xavi Drudis Ferran wrote:
> Perdó si rebeu aquest ntoa altre cop. Hi ha hagut correccions.
>
>    [1]Caliu [2]Campanya contra les patents de programari
>      _________________________________________________________________
>
>    El Consell de ministres de la UE aprova la legalització de les patents de
>                    programari i l'estat Espanyol s'hi oposa
>
>    Al Consell de ministres de la UE de Competitivitat d'avui s'hauria
>    acordat aprovar la proposta de directiva irlandesa que permet patentar
>    programari sense límits, pendent de l'aprovació formal. Finalment hi
>    ha [3]un text provisional de la UE amb el resultat, però encara no em
> [...]

I consider a new device or technology to have been culturally accepted
when it has been used to commit a murder. -- M. Gallaher
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes