[gilug.org] Video Stallman

Agustin Piris problemes auna com
2004-05-01 13:56:45 UTC

 escribió:

>Primerament ,
>
>Perdoneu per no donar les dades ,
>però realment estik molt atavalat i no tink ni tant sols un moment per
>pasar per la màquia. Si es pot tirar endavant sens falta de que firmi res.
>donks endavant si es necesari que firmi ..  ja faré tant com pugui .

>Perquè sigui una mica mes portable ?? ... amb quin format esta ? a part de
>la resolucio ?
>
>es podria fer servir algun tipus de compressio de video tipus divx i tal no ?

A veure, actualment aquest arxiu esta en divx, pero a resolució real, el
que vull es reduir la resolució i no se que més es podria fer. L'he
obert amb el avidemux, pero no se com funciona el programa, o si podrà
fer-ho, em sembla que si, pero no se com.

Anda pallo, esha una manita, vaaaaaaaa ....

Salut a tots.