[gilug.org] sobre la organtizació interna del gilug

Enric Vergés i Prats evergesp lycos es
2004-03-27 08:27:57 UTC

Guerau escribió:

> Bones gent,
>
> el que fa un parell d'anys era una iniciativa d'uns quants linuxeros,
> tendeix cada vegada més a convertir-se en un grup amb un cert pes, em
> refereixo al gilug.
>
> Per això, potser seria convenient que parléssim de l'organització
> interna del gilug, abans de legalitzar el grup i decidir uns càrrecs
> (i les seves funcions reals, pràctiques) que es podrien malinterpretar.
>
> Fins ara, hem anat funcionant com hem pogut, però sempre de manera
> aparentment horitzontal, això vol dir que ningú no representava el
> [...]
DIR="LTR">

Hola, he pogut llegir varis comentaris referits a aquest tema, s'ha
donat de ple en el clau, el Gilug esta fent una evolució lògica des de
un petit grup cap a una associació, (ens estem plantejant la seva
legalització), es normal que el que fins fa pocs dies era un compartir
idees i fer algunes trobades passi a canalitzar projectes mes complexos
i amb mes pes.

Crec que per tot això es fa una reunió, en la que cal aportar noves
propostes e idees.

Aquesta setmana que falta seria bo que es fes una discussió a traves de
la llista d'aquest tema i d'altres que aniran sortint poc a poc.

Es normal que un presente un projecte com es el cas de l'August, i
sembla que ha rebut molt de suport “copets a la esquena, endavant, etc”,
però no hem fet cap critica ni hem participat mes a fons dintre del
projecte, crec que cal definir el com volem que es proposin els
projectes i com els recolzem, evidentment la millor opció es la dedició
horitzontal i crec que una molt bona eina pot ser la nostra www. (Cal
parlar-ne molt.)

Amb el tema de les faltes d'ortografia, tots en fem, jo en especial i
mes quan escric en català, però com ja s'ha dit hi han correctors
ortogràfics que en poden ajudar molt.

També es molt convenient que tots els textos que representin al Gilug
siguin degudament consensuats i revisats, entre nosaltres segur que hi
ha algú de “lletres” que pot fer-hi una ullada.

Salutacions

Enric Vergés