[gilug.org] [Fwd: jornadas linux]

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-03-25 13:57:35 UTC

A Dijous 25 Març 2004 09:12, Albert Piqué i Guijarro va escriure:
> Una amiga meva necessita ajuda. Coneixeu algú que estigui implantant
> Linux en una ONG i que pugui fer una xerrada sobre la seva experiència?

Des de l'empresa on treballo estem començant la migració en una ONG, tot i que
de fet és el mateix que en una empresa privada, no?

> Ara fa dos anys vaig muntar un servidor amb SuSE a l'Associació de
> Naturalistes de Girona, però a nivell d'usuaris les reticències a passar
> a Linux van ser molt fortes...

En una ONG hauria de ser molt més senzill: tant pels temes ideològics
(monopoli de M$, llibertat, etc. etc.) com pels temes de costos a mitjà/llarg
termini (llicències, virus, etc.).

> Si sabeu d'algú que hagi fet una experiència similar amb millors
> resultats...

Els canvis sempre són complicats, però si comences migrant-los les aplicacions
a sofware lliure (Mozilla, OOo, Gaim, ...) i al cap d'un temps canvies el SO,
hauria de ser poc traumàtic.

Salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key.gpg