[gilug.org] [Fwd: jornadas linux]

Albert Piqué i Guijarro albertp permacultura-es org
2004-03-25 08:12:27 UTC

Una amiga meva necessita ajuda. Coneixeu algú que estigui implantant
Linux en una ONG i que pugui fer una xerrada sobre la seva experiència?

Ara fa dos anys vaig muntar un servidor amb SuSE a l'Associació de
Naturalistes de Girona, però a nivell d'usuaris les reticències a passar
a Linux van ser molt fortes...

Si sabeu d'algú que hagi fet una experiència similar amb millors
resultats...

Mersi.

Albert Piqué