[gilug.org] DIFUSIO DE LINUX

problemes problemes inicia es
2004-03-19 06:01:24 UTC

Albert Piqué i Guijarro escribió:

> Hola a tots:
>
> A la reunió que es va fer a les Bernardes fa uns dos anys em vaig
> oferir per fer els tràmits de constitució del Gilug com a associació.
> Ja els he fet en vàries ocasions per a d'altres entitats i els tinc
> per la mà.Cal tenir en compte emperò que hem d'escollir tres persones
> per les funcions de president, secretari i tresorer. També cal tenir
> uns estatuts, que poden ser el model estàndar que facilita el
> Departament de Justícia.
>
> Fins ara
>
> Albert Piqué

Hola Albert :

Doncs si que aniria bé, jo avui he anat a buscar la sol·licitut i la
copia d'exemple que donen, peró com tu dius, fa falta gent, o cal
escollir gent que faci aquestes funcions. Si no fem això, no podrem fer
rés, i més si diem que tot el suport que necesitem l'hem de buscar als
organismes oficials.

U sea, que aquí veig que cal una convocatoria d'Assamblea per fer l'Acta
fundacional. Cal posar data i lloc.

Proposso el 27 de Març, o el 3 d'Abril, quan més aviat millor.

Penjaré una copia, el més aviat posible, de tota la documentació que he
rebut avui a la meva plana

http://problemes.auna.com

Fins aviat.