[gilug.org] Fwd: Inaccessibilitat pàgines web

Guerau guerau elsud org
2004-06-29 16:53:20 UTC

bones!

> ueps!
>
> [....]

> Jo crec que si es pot utilitzar, s'ha d'utilitzar (ells no tindran pas cap
> problema moral quan t'hagin de tancar una pàgina), i que a més és una bona
> notícia, tot i que no veig gaire clar que això de "ser accesible a personas
> con discapacidad y de edad avanzada" ens inclogui als que fem servir
> GNU/Linux, no? ;-)

com a mínim tu entraries en el punt d'edat avançada, no? jeje

bromes a part, perquè una pàgina sigui accessible ha de complir els
estàndards que estableix el w3c, si és accessible també és perfectament
visitable amb qualsevol navegador, ja que la pàgina està ben feta :P

la unió europea reconeix i recomana seguir les especificacions del w3c

em sembla que una carta als 210 ajuntaments avisant que els han venut un
web que no compleix la legislació i que s'haurà de fer pràcticament de
zero abans del final del 2005... la llei és del 2002, podria fer força
efecte o:)

més merder pel mateix tema a http://puntbarra.com/node/view/2138

salut!

--
oOoOo thc oOoOo
Si utilitzes l'Outlook, NO em posis al llibre d'adreces!