[gilug.org] impresora compartida2

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2004-06-03 14:02:21 UTC

> Bones :
>
> Estic intentan configurar la meva mini xarxa i ja tinc el primer problema.
>
> Tinc dos PC's connectats a un switch, amb les IP 192.168.1.10 ( el que
> te l'impresora) i la 192.168.1.20 l'altre.
>
> Faig servir Cups i funciona correctament al primer PC, pero al segon :
> ja la detecta i es veu, pero no se si no puc accedir per coses de
> permisos o per que no se configurar la cua. No se que fer.
>
> Algu em pot ajudar?

Segur que si, pereò jo només et puc dir alguna coseta.
Em sembla que si la xarxa està bé ha de ser problema de permisos.
No sé pas quina distribució fas servidor però això suposo que no deu pas
canviar massa.

Amb debian has d'editar
/etc/cups/cupsd.conf

I hi hauria d'haver quelcom per l'estil:
## Restrict access to local domain
Order Deny,Allow
Deny From All
Allow From 127.0.0.1
Allow From 192.168.1.0/24 <--- Per la teva xarxa.

Després recorda que has de reiniciar cups i avall.
/etc/init.d/cupsys restart

Apa, salut!

--
Xavier Diumé i Felip