[gilug.org] impresora compartida2

Agustin Piris problemes auna com
2004-06-03 13:33:28 UTC

Bones :

Estic intentan configurar la meva mini xarxa i ja tinc el primer problema.

Tinc dos PC's connectats a un switch, amb les IP 192.168.1.10 ( el que
te l'impresora) i la 192.168.1.20 l'altre.

Faig servir Cups i funciona correctament al primer PC, pero al segon :
ja la detecta i es veu, pero no se si no puc accedir per coses de
permisos o per que no se configurar la cua. No se que fer.

Algu em pot ajudar?

Un petit apunt, als PC's només els he possat la IP, les DNS i la porta
per tenir internet, aixì que també es probable que la xarxa es tingui de
configurar amb una mica més de conciencia, pero per on començo?

Gracies per la vostra atenció.

Name: file:///home/agus/tmp/nsmail-1.asc