[gilug.org] conexio/pringles/muntanya

Jordi Pujol jordi bacvalves com
2004-07-27 07:39:43 UTC

hola, bondia,

us explico la meva experiencia per si us poden servir algunes de les idees.

jo a casa meva tinc una connexio amb la casa de la meva germana que es troba
a uns 150 metres.

vaig preferir posar un punt d'acces a dintre de cada casa i comunicar-les
amb antenes exteriors en mode punt a punt. Aquestes antenes externes
converteixen l'Ethernet a Wireless, son els Linksys Wireless Ethernet Bridge
( hi ha dos models el Wet11b i el Wet54G ).

Vaig posar les antenes en un lloc alt i de manera que es veiessin una a
l'altre.

Respecte a la configuracio dels Wet, es poden posar en modus bridge i poden
adoptar l'adreca MAC del punt d'access al que es troben connectats, que pot
ser es lo que et demanen?

Crec que la teva configuracio seria la de posar a l'exterior un Wet11b per
fer d'antena i connectarlo per Ethernet al wrt54g.

La configuracio inicial del Wet es fa amb windows amb un programa de linksys
que fa de servidor dhcp i dona una adreca inicial al Wet. A partir d'aqui
les configuracions d'aquests dispositius les faig per Internet browser.

Salutacions Cordials,

Jordi Pujol