[gilug.org] conexio/pringles/muntanya

Jordi Gasch i Garcia jordi redlabel org
2004-07-26 18:18:14 UTC

hola de nou gent, no tinc collons de configurar l'acces pointl, ni tan
sols saber si pillo la xarxa (suposo que si)

m'han dit els que porten el celrasensefils que s'ha de configurar com
a bridge/pont o si no comprar un altre acces point o un wireles
converter a lan, i no en tinc ni papah. entenc que un acces per a
rebre iun per la xarxa interna, perĂ² vull configurar el meu linksys
wrt54g, perque massa pasta sino!

bueno, perdo pels missatges anteriors, perque escric els mails com amb
dislexia pura, xD

ah el telnet no furula, diu que el port23 no esta disponible
i el firmaware Version: v2.02.7

Salut