[gilug.org] Sopar

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-07-24 09:56:44 UTC

A Dijous 22 Juliol 2004 17:38, K va escriure:
[...]
> Au, vaigi be el sopar a tothom que hi pugui anar,
> i pels que no, molt d'agrair sera un bon reportatge al web,
> per saber, a la trobada, que hi va passar!

Si, doncs tanta història pel sopar i em vaig passar tot ahir al llit per una
gastroenteritis, o sigui que res de xino :-(
Suposo que en David ja va avisar a en Marc, o sigui que disculpes i fins a la
propera (i a veure si algú fa la crònica a la web ;-)

Salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg