[gilug.org] Sopar

K k k udg es
2004-07-22 15:38:13 UTC

Oriol Pellicer i Sabrià wrote:
> Bones,
>
> segons els vots de la web a la majoria de gent li va bé anar a sopar divendres
> (demà).
>
> Així doncs, si el personal hi està d'acord, quedem demà a les 21:45 al xino
> del carrer Migdia, ok? I ja en farem un altre per la gent que no pugui venir.
>

> salut!
>

> PD: Em sembla que mai havia vist una manera tant complicada de quedar per
> sopar xDD

Pot semblar complicada, pero ei, que a nosaltres (a mi almenys),
de tant en tant ja m'agraden les coses complicades!

De totes maneres, lo de activar una enquesta a la pagina web
per a tal menester, amb un grapat de dates i/o llocs... molt
bona idea! voto per que sigui la propera manera de votar
un sopar! (o en tot cas, tambe podem muntar una votacio
per decidir aixo tambe, no? :-DDD

Nomes dir que em sap greu un parell de coses: primer, no poder
venir dema divendres, mes o menys tal com vaig dir al principi,
i segona, que ja em val, m'hauria d'haver fixat mes en el 'cal'!

Si mal no recordo vaig ser jo mateix que vaig proposar la data
del divendres-22 :-), pel sopar... sorry pel liu que he muntat!
a veure si pel proper canalitzem les nostres energies, els
amples de banda i els mails per camins mes ben adobats!

Au, vaigi be el sopar a tothom que hi pugui anar,
i pels que no, molt d'agrair sera un bon reportatge al web,
per saber, a la trobada, que hi va passar!

         Carles