[gilug.org] conexio/pringles/muntanya

Albert albert indymedia org
2004-07-20 11:06:55 UTC

No és per polemitzar però et recomanaria pel bé de tots que féssis
servir un client de correu com déu mana, ja que amb el hotmail estàs
alimentant els spammers amb adreçes de correu vàlides

                                 ^^^^^^^^^^^^^^ <-- això queda als
arxius i és rastrejat pels buscadors de direccions de correu!

A més desfàs l'estructura dels threads

Albert