[gilug.org] conexio/pringles/muntanya

David Colomer Cabarrocas divadremoloc hotmail com
2004-07-20 11:00:47 UTC

Bé primer de tot hauriem de saber el firm que tens instalat en el linksys,
llavors las de configurar en mode client. Quan tinguis fet aixo, hauries de
saber a quina velocitat està configurada la xarxa de celrà wireless, i posar
la mateixa en el teu linksys. El tema de L'antena, jo primer de tot probaria
de enllaçar amb les antenes "de serie" del linksys, ja que a mi m'han donat
molt bon resultat, i en principi si tens visió directa amb l'antena del
campanar tindries que enllaçar, ja que jo he arribat a enllaçar 4km, amb 2
linksys amb les antenes "de serie". (enllaç critic, pero enllaç...).

Quanta mes informacó ens donguis, mes facil serà ajudarte!

Salu!