[gilug.org] trastos vells

K. k k udg es
2004-07-16 06:21:46 UTC

	Carles

On Fri, 16 Jul 2004, cid wrote:

> Salutacions cordials.

[...]

> La idea es un lloc triar i remenar com al "mercat", m´han comentat que a
> la deixalleria hi podria trobar algo pero francament ho dubto, el sol
> fet de pronunciar la paraula deixalleria  fa que la idea se m´seborri de
> la ment.

Ui, mai menospreciis cap oportunitat! si tens temps lliure, espai
suficient, no et fa por la pols, i no tens familiars propers "anti coses
velles a casa" (sigui novia, mare, avia, etc.. :-), visitar de tant en
tant les deixalleries proporciona hardware variat i abundant! Ho dic
per experiencia! :-)

> Em vaig passar per Aplieuropa i nomes em van poder o voler oferir equips
> complerts pentiums 2 y 3.

Be, aquestes botigues son una sol.lucio a mig cami entre deixalleria i
botiga de material nou; equips de segona ma, pero mes o menys testejats
i funcionant...

> Estaria be que  comentesiu les vostres experiencies, llocs, racons on
> trobar tan preciats components informatics.

Evidentment a Barcelona hi han mes llocs especialitzats, tan de segona ma,
com fins i tot de hardware recient recuperat, (diguessim a mig cami entre
la botiga de 2a ma, i la deixalleria pura i dura...)

Au, vaigi be!

       Carles