[gilug.org] trastos vells

cid el_cid ya com
2004-07-15 23:10:45 UTC

Salutacions cordials.
La recollida d´aparells a L´ INE m´ha animat a preguntar , si algu
coneix botigues o magatzems de segona ma, tercera ma, en peçes de
hardware; jo soc de Figueres i vaig una mica perdut a Girona

La idea es un lloc triar i remenar com al "mercat", m´han comentat que a
la deixalleria hi podria trobar algo pero francament ho dubto, el sol
fet de pronunciar la paraula deixalleria  fa que la idea se m´seborri de
la ment.

Em vaig passar per Aplieuropa i nomes em van poder o voler oferir equips
complerts pentiums 2 y 3.

Estaria be que  comentesiu les vostres experiencies, llocs, racons on
trobar tan preciats components informatics.