[gilug.org] Servidors de l'Ine II i 486

(Debian User)Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2004-07-15 20:52:48 UTC

On dj, 2004-07-15 at 19:08, Xavi wrote:
> Hola a tots:
>
> La recollida de trastos vells de l'Institut d'Estadística ha estat tot un
> èxit. He quedat gratament sorprès de la bona resposta de la gent de la
> llista. Abans de tancar l'oficina ja no quedava pràcticament res.
> Queden unes quantes coses que, en fi, abans de llençar és millor donar-les a
> qui li pugui interessar:
>
> - 6 ordinadors 486. (pràcticament només queda la carcassa, font d'alimentació
> i la placa mare amb processador)
> - 2 ordinadors 386 (pels amants de l' arqueologia digital)
> [...]

EIEIEIEIEIEIEIEIEII!!!!!!
A mi m'interessen els monitors ... quan tingui un moment, passaré per
aquí i demanaré per José Ramon o l'Alfonso.
Et va bé ???
Tinc un parell de 386 que miraré de fer-hi alguna tonteria ...
Merci i fins ara
P.D.: Si et va bé que passi per emportar-me això, t'aniria bé quedar un
dia amb una hora i un lloc ? Espero resposta : )