[gilug.org] Servidors de l'Ine II i 486

Xavi xamanvirtual wanadoo es
2004-07-15 17:08:32 UTC

Hola a tots:

La recollida de trastos vells de l'Institut d'Estadística ha estat tot un
èxit. He quedat gratament sorprès de la bona resposta de la gent de la
llista. Abans de tancar l'oficina ja no quedava pràcticament res.
Queden unes quantes coses que, en fi, abans de llençar és millor donar-les a
qui li pugui interessar:

- 6 ordinadors 486. (pràcticament només queda la carcassa, font d'alimentació
i la placa mare amb processador)
- 2 ordinadors 386 (pels amants de l' arqueologia digital)
- 1 impressora matricial
- 1 Fax de paper tèrmic amb rotllos
- 2 monitors  de 14" (funcionen)
- 1 centraleta telefònica
i algunes cosetes més que m'aniran passant aquest dies, ja ho penjaré a la
llista quan ho tingui.

Demaneu per en José Ramon o l'Alfonso. Jo no hi passaré fins dijous.
Recordo l'adreça de l'INE: c/Creu, 24 baixos. Girona. 972 20 00 99

Com segueixi aixi, podrem muntar una Fira Provincial d'Intercanvi de hard de
segona mà. Visca el reciclatje!!

Ah! el sopar queda en peu suposo?  al xino del Drac Paradis o al del Migdia?
Trieu, a mi m'és igual. Això sí, la data és aquesta: 22 de juliol a les
21:30.

Salutacions.

Xavi