[gilug.org] sopar

Xavi xamanvirtual wanadoo es
2004-07-14 07:37:43 UTC

Una cosa: Lo del xino m'agrada més. Però proposo anar al del Drac Paradis
(darrera els Lauren) més que res pq els que venim de fora tenim millor accès,
entrada autopista, parking...) Tindrem  més espai. Puc parlar amb el director
pq ens prepari una taula rodona si som 6-8. Si som més assistens, puc demanar
que ens posi en una sola taula gran, perquè poguem parlar.
Si voleu, m'encarrego de les reserves, agafar noms, etc, Si algú del centre de
Girona o de Banyoles no té mitjà de desplaçament, no tinc cap inconvenient
en passar-lo a recollir.
Dia 22 a les 21:30h, Drac Paradis. Mola? (Si no us acaba de convèncer el lloc,
no fa res anar al del Migdia, no tinc cap comisió, jejeje).

Algú té un Tux de pelux per posar al centre de la taula?

Bon profit!

Xavi

A Dimarts 13 Juliol 2004 20:46, (Debian User)Marc Furtià i Puig va escriure: