[gilug.org] sopar

(Debian User)Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2004-07-13 18:46:47 UTC

On dt, 2004-07-13 at 20:45, Guillem Alsina wrote:
Bones gent,

    De poc se'm passa apuntar-me:

>                    7 Guillem Alsina    Qualsevol divendres

    Voto pel xino. De fet tant em fa un com altre, però si a algú li fa
il·lusió alguna cosa concreta ;-)

    Quin xino per cert? què us sembla el que hi ha al carrer Migdia?

Guillem Alsina Gonzàlez
Director iMàtica

e-mail:
Messenger:

Guillem t'has col·lat i me l'has enviat a mi, faig el reply a la llista
amb el teu permís, fins ara!!

Marc

Don't make a big deal out of everything; just deal with everything.
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes