[gilug.org] drupal en català

Datsxkul User marcfurti yahoo es
2004-12-04 13:56:19 UTC

On ds, 2004-12-04 at 11:13, free wrote:
> Hola a tots,
>
> He instal.lat el drupal fa poc i no tinc ni idea de com el puc traduir
> al català, algu sap com es fà o d'alguna bona plana que parli sobre el
> tema que estigui en castellà o català, de moment tota la documentació
> l'he tret de drupal.org pero en anglès i no és el meu fort.
Has d'importar el fitxer en català(el fitxer que està traduit al
català).Aquest fitxer el pots baixar de : softcatala.com (em sembla que
era d'aquí, ara no el trobo).
Tot seguit has d'importar el fitxer com a administrador.
administra/localitzacio.
LLavors has d'afegir la llengua :
add llanguage, afegeixes el català
i llavors fas un import del fitxer traduit al català del drupal.
Llavors a la llista, només et quedarà posar per defecte el català i
activar-lo.
Espero que et serveixi això que t'he dit.