[gilug.org] drupal en català

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2004-12-04 13:40:26 UTC

On ds, 2004-12-04 at 11:13, free wrote:
> Hola a tots,

Bones

> He instal.lat el drupal fa poc i no tinc ni idea de com el puc traduir
> al català, algu sap com es fà o d'alguna bona plana que parli sobre el
> tema que estigui en castellà o català, de moment tota la documentació
> l'he tret de drupal.org pero en anglès i no és el meu fort.
Ara et diré una mica els passos per sobre si fas servir drupal 4.5.x
(que ja porta la localització integrada :D)

1. Activar el mòdul "locale"
2. Anar administer/localization
3. Pestanya "Add language"
4. Escollir el llenguatge de la llista "Catalan"
Ara ja tens el català com a idioma més
5. Ara et descarregues l'última traducció al català del drupal
(http://drupal.org/files/projects/ca-4.5.0.tar.gz)
6. Descomprimeixes el fitxer
7. Vas a la pestanya d'importar, selecciones el ca.mo i li dius que ho
importi al català.
8. L'actives i si vols el poses com a default

Hi ha una llista sobre el drupal en català () a la
pàgina del drupal en parla.

I per ajuda amb el drupal en general, si vols al gilug hi ha una altre
llista que parlem sobre la web del gilug (basada en drupal)

> Apa doncs, fins haviat
>
> Free

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <eduard:redlabel.org>
Clau pública a http://www.redlabel.org/keys/eduard_at_redlabel.asc