[gilug.org] web caiguda

Datsxkul User marcfurti yahoo es
2004-08-20 02:00:09 UTC

On dj, 2004-08-19 at 21:26, Eduard Carreras i Nadal wrote:

> Són coses que té està a sf.net a vegades peta, per culpa dels límits que
> posen als grups.
>
> Però bueno, anant-ho intentat es carrega. :)

japs, ja ho he vist al cap de 10 minuts, però en el moment que he vist
que no es carregava, m'he pensat que hi havia algun error en alguna
modificació de la web ...
I llavors he enviat aquest e-mail ... abans de que em carregués, però en
fi, carrega i no hi ha cap problema, ha estat una falça alarma,
disculpeu les molésties, i merci a tothom :)

> Salut!
Salut!! i perdona aquest temps que t'he robat amb aquest e-mail :)