[gilug.org] Estatuts (intentant centrar el tema...)

Albert Piqué i Guijarro albertp permacultura-es org
2004-04-21 17:48:30 UTC

De conya. Ara sí.

Els llocs on s'ha d'anar (l'Eduard):

1. Delegació del Departament de Justícia

AL carrer entre Santa Eugènia i l'Escola d'Idiomes, davant del
carril-bici. Aquí s'ha de registrar l'Associació entregant l'Acta de
Constitució i els Estatuts.

2. Delegació d'Hisenda

A la cruïlla de Jaume I amb el carrer de la Casa de Cultura. Aquí s'ha
de sol·licitar el NIF provisional i sobretot l'exempció d'IVA (imprés
036 que s'ha de comprar i omplir allà mateix).

Eduard: si vols podem quedar i hi anem plegats.

Ens escrivim

Albert Piqué