[gilug.org] Firma estatuts

Albert Piqué i Guijarro albertp permacultura-es org
2004-04-21 07:16:03 UTC

Sí hi ha un problema amb els estatuts :) Ja vaig enviar un correu a la
llista, però només el va rebre l'Oriol. Cal canviar l'enunciat de
l'article que fa referència la llei d'associacions de 1964 per la
referència que hi ha al model que envia en Gaspar. Si no ens ho faran
repetir.

Fins ara

Albert Piqué