[gilug.org] Firma estatuts

Gaspar Segués g k udg es
2004-04-20 16:52:48 UTC

Em sap greu no haver pogut venir a la passada assamblea.
Penso que anem liats segons el que he llegit.
Us explico el que em penso que fem malament i sinò tin raó perdoneu-me.

Vaig presentar fa unes setmanes uns estatuts i verem necessitar el següent:

Lloc de referència:
http://www.gencat.net/justicia/ciutadans/assfun/assoc/infotram/index.htm#inscriure

1. Acta fundacional. S'ha d'entregar una còpia i un original. Cal còpia
del DNI de tots els que hi figurin!
Aquí hi ha un model:
http://www.gencat.net/justicia/serveis/tramits/formularis/de40414a.pdf

    És molt simple.
    Dades de tots el socis fundadors (nom, adreça i DNI)
    Hi figura el nom de la nova entitat, el lloc i data; el fet que
s'aproven uns estatus i els carrecs electes.
    I la firma de tots els socis fundadors.

2. Estatuts. S'han d'entregar dos originals.
Model: http://www.gencat.net/justicia/dgdej/de10006a.pdf
He vist que hem fet servir els "Bulma". Sembla que a tothom semblen bé.
El problema es que si no són el model que ells et donen se'ls miren amb
lupa i a vegades tarden més a aprovar-ho.

    Els han de firmar tots els socis fundadors que figuren en l'acta de
fundació.

3. Sol·licitud.
Model:
http://www.gencat.net/justicia/serveis/tramits/formularis/de00301b.pdf

L'ha d'omplir qualsevol que hi vagi però millor que sigui el secretari i
així només haurà de posar ell les dades i firmar-ho tot ell.

ATENCIO: No sé qui hi anirà, però torno a insitir que millor que sigui
el secretari electe. Ell pot omplir-ho tot i entregar-ho. Si ho fa un
altre haurà d'emplenar-ho més gent.

Quan s'hi va millor portar una còpia de sobra de tot i que t'ho segellin
conforme s'ha entregat. Així queda constància i tenim un resguard per si
hi ha cap problema.

Apa! Espero que serveixi això ja sigui per ajudar o per enredar més la
cosa. ;-)