[gilug.org] Intervenció del GILUG a la radio

Guillem Alsina guillem imatica org
2004-04-02 10:13:38 UTC

Benvolguts amics del GILUG,

    Em permeto la llibertat de parlar-vos com a integrant del GILUG i
director de continguts del portal iMàtica i el programa de ràdio del
mateix nom, i per un afer que crec ens interessa a tots: la promoció del
GILUG en particular i de Linux en general a mitjans de comunicació.

    Penso que, havent-hi una reunió demà dia 3 en la qual s'hi escollirà
una estructura organitzativa i directiva per al grup, el millor seria
que parlés directament amb els que dirigeixen, però abans us vull fer
arribar la meva proposta: seria la intervenció en el programa que
dirigeixo, explicant una mica què és Linux (per a "newbies"), què és el
GILUG i quines activitats s'hi desenvolupen.

    També aprofito l'avinentesa per disculpar-me si em surto una mica de
la tònica de la llista i per posar l'espai de comunicació que és iMàtica
(tant la web com el programa de radio) a la disposició dels integrants
del GILUG.

    Atentament, el vostre company

Guillem Alsina Gonzàlez
Director iMàtica