[gilug.org] Fwd: Aditel iParty6

Gaspar Segués g k udg es
2004-04-02 07:31:07 UTC

Fa dos anys quan encara no hi havia el gilug. En Toni Martinez i jo
varem anar a la iParty a Castelló. Està molt bé.
Hi varem portar els robots de lego (Mindstorm) i equip wireless (encara
era una novetat en aquell moment).

M'agradaria anar-hi, miraré si m'ho puc combinar i ho confirmaré aquest
dissabte a la reunió.