[gilug] Re: libreoffice i BD dbase

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-08-16 11:44:35 UTC

Pots provar JDBC.
Has de remenar una mica fins a encertar el camí exacte.
Recordo que els fitxers DBF solen ser tractats com a taules, i el
directori on són és tractat com a base de dades.

Apart hi ha
un visor: dbview
un convertidor: dbf2mysql
un full de càlcul que obre DBF: gnumeric

El 16/08/16 a les 13:28, David Casals ha escrit: