[gilug] libreoffice i BD dbase

David Casals hakd0c telefonica net
2016-08-16 11:28:53 UTC

Hola a tots.

Necessito accedir a una Base de Dades DBASE desde libreoffice. Ja que
tinc una aplicació que funciona amb Dbase i vull treure unes estadístiques.

a Des del Libreoffice Base, creo un document nou, li dic que es conecti
a una BD existent de tipus dBASE, poso el path dels fitxers, em diu que
tot ok, però no em surt la informació.

A tot arreu em surt <object>.

He provat des de Windows 2003 Server configurar un ODBC i em funciona
correctament. Però amb Linux no sé com posar-me a configurar un ODBC, ni
si hi ha drivers per dBase. He trobat molt poca informació.

A algú li funciona el conector del libreo ffice per dBase? o es pot
configurar un ODBC de dBase per linux?

Gràcies