[gilug.org] va de monitors ...

2010-07-15 07:34:55 UTC

Les recomanacions més importants que jo li faig a la gent són sobre l'ús
del monitor:
- Tenir-lo a la màxima distància possible.
- Posar-lo a la mínima brillantor, apta per treballar.

Amb monitors de tub (CRT) hi havia la qüestió de posar-los a la màxima
freqüència de refresc possible, i després en resolució.

Al 14/07/10 22:51, En/na Marc Furtià Puig ha escrit: