[gilug.org] va de monitors ...

Marc Furtià Puig marc furtia gmail com
2010-07-14 20:51:29 UTC

Bones llista, tinc un dubte sobre monitors.
Estic pensant en comprar-me un monitor pel pc de casa, ara mateix en
tinc un de 17, que fa mals d'ulls al estar-hi una estona.
Quin tipus de monitor agafarieu si us passeu bastantes hores davant de
la pantalla ?
Havia pensat gastar-me entre 100 i 150 €, com veieu el presupost ?
L'ús que li dóno al pc és per treballar-hi, llegir correus, navegar,
programar, i jugar a jocs que no necessitin gran potència de hardware.
Amb què m'hauria de fixar a l'hora d'escollir un monitor o un altra ?
Resolució, freqüència de refresc, pulsades ??? Gràcies per la paciència.

--
Marc Furtià Puig <>