[gilug.org] Videotutorials al GiLUG

Oriol Pellicer oriol elsud org
2009-11-25 08:58:03 UTC

Ei gent,

perdoneu que no hagi dit res abans, la veritat és que estic força
embolicat i no tinc temps per a res.

El servidor del GiLUG ja fa molt temps que no està a l'adsl de casa
(uns anyets, diria). Va estar una temporada en un servidor de
rimuhosting, als eua i ara està a ovh. Per tant, si voleu provar de
penjar-hi vídeos, cap problema, el trànsit no està limitat (a veure si
tira prou o no).

Salut!

El 24 / novembre / 2009 22:14, Narcis Garcia - GiLUG
<> ha escrit: