[gilug.org] Videotutorials al GiLUG

2009-11-24 21:14:47 UTC

Jo m'he barallat alguna vegada amb el Gallery per a videos, i pot servir
molt bé pels videotutorials independents. No m'agrada que damunt un
video que m'he currat jo pel programari lliure surti un anunci del nou
"Windows Live Messenger".

Pel tema organitzatiu de la web, podem crear un subdomini
videos.gilug.org al mateix lloc on actualment hi hagi el DNS de
gilug.org (no cal fer cap canvi administratiu per això), que símplement
apunti cap a l'espai de l'Eduard.
Allà, doncs configurar un lloc web d'Apache per a videos.gilug.org on
instal·lar-hi la nova videoteca.

A l'hora d'integrar-ho a la web actual del GiLUG, es pot fer com al
Llutup, on et copies un fragment HTML per a colocar un video concret on
et convingui.

Si hi ha dubtes de com fer tot això, me'n puc cuidar jo que he disparat
la proposta.