[gilug.org] Problema Samba resolt

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-03-26 16:49:02 UTC

A Dilluns, 26 de Març de 2007 18:18, Jaume va escriure:
> Ho he tornat a fer, a veure què passava:
> sembla que kate no es deixa engegar des de root; per tant, i per fer-ho
> com a usuari vaig haver de canviar els permisos del fitxer.
> Mira el resultat des de la consola de root (engegat amb el LiveCD)
>
> :~#  mount -o rw /dev/hdb1 /mnt
>
> :~# ls -l /mnt/etc/sudoers
> -r--r----- 1 root root 364 2007-03-24 22:46 /mnt/etc/sudoers
>
> :~# kate /mnt/etc/sudoers &
> [1] 6684
> :~# kate: cannot connect to X server
> [1]+  Exit 1                  kate /mnt/etc/sudoers

> [...]
ara veig que aquesta consola no esta configurada com jo pensava,
poser en aquest sistema fora millor entrar en una consola normal i per
conseguir una consola root , fer la comanda:

xhost + ; sudo su

i es podran executar aplicacions grafiques amb aquesta consola