[gilug.org] Problema Samba resolt

Jaume jaumevinyet gmail com
2007-03-26 16:18:45 UTC

Ho he tornat a fer, a veure què passava:
sembla que kate no es deixa engegar des de root; per tant, i per fer-ho
com a usuari vaig haver de canviar els permisos del fitxer.
Mira el resultat des de la consola de root (engegat amb el LiveCD)

:~#  mount -o rw /dev/hdb1 /mnt

:~# ls -l /mnt/etc/sudoers
-r--r----- 1 root root 364 2007-03-24 22:46 /mnt/etc/sudoers

:~# kate /mnt/etc/sudoers &
[1] 6684
:~# kate: cannot connect to X server
[1]+  Exit 1                  kate /mnt/etc/sudoers

:~# kate /mnt/etc/sudoers
kate: cannot connect to X server

:~# kate
kate: cannot connect to X server