[gilug.org] configurar be apache2

Marc Torres sarinyo gmail com
2007-06-25 07:34:51 UTC

El 22/06/07, xavi linux <> ha escrit:

> Hola:
>
> configuro apache2, creo (dins de /var/www/la carpeta xavi
> pero veig per navegador localhost/xavi: apache2 i xavi pero no documents
> php
>
> Salut¡¡

No entenc massa be què vols dir, imagino que entres al navegador la URL:
http://localhost/xavi i veus un llistat dels fitxers que hi ha però no
t'executa els scripts php que hi tens. Prova la URL:
http://localhost/xavi/fitxer.php (essent fitxer.php, un fitxer php vàlid que
estigui a /var/www/xavi/)

Si això no funciona, segurament tens un problema amb la instal·lacio del
PHP, o potser no carregues el mòdul PHP a l'apache (imagino que ja el tens
instal·lat, apt-get install libapache2-mod-php5, i habilitat, a2enmod php5)
mira els logs a veure si et donen mes info.

El 22/06/07, Marc Furtià i Puig <> ha escrit: