[gilug.org] configurar be apache2

David Casals hakd0c telefonica net
2007-06-22 15:47:35 UTC

Hola Xavi

Quina distribució uses, ja que almenys amb Gentoo li has de dir al
dimoni de l'apache que a la configuració si trobarà php.

En/na xavi linux ha escrit:
> Hola:
>
> configuro apache2, creo (dins de /var/www/la carpeta xavi
> pero veig per navegador localhost/xavi: apache2 i xavi pero no
> documents php
Què et mostra quant intentes visualitzar un fitxer amb php, res o el
fitxer com si fos un txt?

Si et mostra el fitxer com si fos de tipus text, es que a l'apache ningú
li ha dit que ha d'"executar" i enviar la resposta dels fitxers php i no
el fitxer en si. Si no mostra re revisa els logs viam què diuen.