[gilug.org] Aquest Linux cada dia es mes complexe

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-01-13 10:05:27 UTC

contesto al meu missatge perque quedi registrada la manera correcta de
desactivar el ipv6,

lo anterior era valid per el kernel 2.4 i les primeres versions de 2.6 pero
ara des de 2.6.17 s'ha de evitar la carrega de un modul posant al directori
modprobe.d una fitxer que contingui

# vi /etc/modprobe.d/00local

# disable automatically load of IPv6 module on demand
install ipv6 /bin/true
# i tambe fa el mateix efecte ( amb missatges d'avis als logs )
# blacklist ipv6