[gilug.org] Party amb xerrada Linux a Palamós aquest cap de setmana.

Gaspar Segues g k udg es
2007-01-11 08:35:41 UTC

Com bé t'ha dit l'Eduard, beryl és un gestor de finestres que fa servir
OpenGL. De fet pel que sé es un fork del compiz amb moltes millores i
sembla que és el que vindrà a l'ubuntu a la versio 7.04.

El tinc instal·lat com opcional al portátil per a "enlluernar" quan vaig
a predicar pel món.

Realment es bonic. Ara perquè sigui pràctic cal una bona màquina i acaba
cansant. És millor que el que porta el nou MS Vista. I si més no no
amorra la màquina. :-)

Salut!

En/na Eduard Carreras i Nadal ha escrit: