[gilug.org] mysql 5.0

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-04-25 20:40:51 UTC

> home, no has pas de fer res que no vulguis fer,
> pero faries be de comprovar els permisos en els directoris d'instal.lacio, i
> si h'hi ha algun que no te el permis d'execucio ja hauras trobat el problema,

Eps!!! que no vaig per aquí ...  ja m'ho penso que no "m'obligues" a fer
una cosa que no veig molt clara ....

> i si vols comprovar la instrucció que et dono pots buscar a les pàgines man
> find i man xarg,

Ja ja ... ja n'estic al corrent del man, però de totes maneres
merci!! ;)
> si creus que fa falta ho fas, segons la teva responsabilitat, jo tampoc puc
> donar garantia de que he escrit correctament la instruccio (encara que crec
> que sí; i ho he fet amb tota la bona voluntat) ni de que al executar-la
> arregli el problema

No crec que sigui la solució, ja que he estat mirant a
http://bugs.debian.org/cgi-bin/pkgreport.cgi?which=pkg&data=mysql-server-5.0&archive=no&version=&dist=unstable
i m'he trobat bastants de bugs .. i no en sé veure cap que em comenti el
que em dius tu ... per això t'he contestat amb aquest correu, però ja et
dic, no penso que em vulguis "putejar" parlant amb plata ...
De totes maneres, merci per la resposta, tot i que em sembla que optaré
per esperar a veure si és realment un bug del paquet, a veure què passa.
Espero que no t'hagi molestat el correu meu previ a aquest, ja que no
anava amb la direcció que ha agafat, per desgràcia :(
Un cop més, merci pel teu interes!!! Espero seguir amb contacte amb tu
dins d'aquesta llista.
Marc Furtià