[gilug.org] mysql 5.0

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-04-25 18:31:10 UTC

A Dimecres, 25 de Abril de 2007 20:14, Marc Furtià i Puig va escriure:
> NO ENTENC la resposta ....
> A veure, això és una debian net-install acabada d'instal·lar ... no l'he
> putinejat, encara no he tingut temps :)
> Com potser que una net-install ho deixi sense permisos d'execució ??
> I una altra cosa, n'estas segur d'això que dius ?
> Ho dic pk no m'agradaria haver de reinstal·lar-la d'aquí a 3 mesos quan
> ho tingui tot montat i funcionant ....
> T'ho comento no per què no confii en tu, sinó per què, la veritat, em
> fot bastant de pal haver de reinstal·lar-ho tot per això ...
> Per cert, la resposta l'entenc ... però no la veig clara, per això envio
> [...]

home, no has pas de fer res que no vulguis fer,
pero faries be de comprovar els permisos en els directoris d'instal.lacio, i
si h'hi ha algun que no te el permis d'execucio ja hauras trobat el problema,

i si vols comprovar la instrucció que et dono pots buscar a les pàgines man
find i man xarg,

si creus que fa falta ho fas, segons la teva responsabilitat, jo tampoc puc
donar garantia de que he escrit correctament la instruccio (encara que crec
que sí; i ho he fet amb tota la bona voluntat) ni de que al executar-la
arregli el problema