[gilug.org] Ferralla informàtica

LleïrBorràs Metje lleir hades udg es
2004-12-10 09:46:04 UTC

Una pantalla em niria de fabula, a casa tinc un mini taller on estic fent
proves de terminal server sota linux i necessito alguna pantalla, només és
per demostrar que funcioni, o sigui que encara que es vegi fatal ja aniria b.

Gracies

On Fri, 10 Dec 2004 09:36:02 +0100, Oriol Pellicer i Sabrià wrote
> A Dijous 09 Desembre 2004 21:29, Datsxkul User va escriure:
>
> Jo en tinc un de 14" preparat per portar a la deixalleria. Funciona,
> però la imatge no ocupa tota la pantalla (queda més o menys un dit a
> cada costat). Si el vols digue'm-ho i el porto a la feina perquè el
> passis a buscar (o qualsevol altre interessat). Contesteu abans de diumenge.
>
> Salut!
>
> --
> "Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"
>
> Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg

Lleïr Borràs i Metje
/*Secretari d'AEIGI*/

NeHoS the Conquerer

42 a 40==>Gimli fill de Gloin Powah :-DDDD