[gilug.org] Ferralla informàtica

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-12-09 15:29:25 UTC

Hola!

> A casa me queden un parell de monitors en bon estat,
> però són de 14". Si t'interessa, ja saps.

Homeee... he dit que tenia un nivell d'exigència baix, però no tant! :D El
"mínim" serien 15", per poder posar 1024x768 còmodament.

La veritat és que tal com enviava el mail, se m'ha acudit de buscar a
l'eBay. Hi he trobat coses prou interessants, però la putada és que,
sobretot en el cas del monitor, les despeses d'enviament són inclús més
cares que la peça en sí. :(

Seguiré investigant.

Marc