[gilug] Re: Adaptador de so d'alta fidelitat?

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2020-11-18 10:01:35 UTC

Hola.
Intentaré ajudar-te. Els ordinadors són un autèntic maldecap pels estudis
de gravació. Des dels ventiladors, discs durs mecànics, fonts alimentació,
etc.
El millor és tenir una targeta externa. Però el problema et pot venir
d'altres llocs. Com solventar-ho? Vés substituint una per una les peces i
escoltant. Comença pel cable USB, contràriament al que seria, els que
porten la peça antiparàsits (ara no sé com es diu) a mi me donen molt més
soroll. No endollis la targeta de so en un hub USB amb altres aparells.
Posa una peça blanca d'adaptador al cable de corrent de l'ordinador (a
vegades és al revés, treure'l). Vigila el mateix amb els altaveus externs.
I trivial: vigila que els volums del software de so de l'ordinador/targeta
estiguin equilibrats.
Has de saber que les targetes d'ús domèstic (o gamming) solen tenir uns
nivells de soroll elevats. Jo només tinc les professionals, no per preu,
sinó per característiques i pel que necessito a l'estudi de gravació.
Si necessites més informació, ja saps. I si vols que te passi alguna foto
d'aquestes peces que et vull dir, enviem privat que per la llista potser és
millor que no.
Sort!

Xavi

El mié., 18 nov. 2020 10:12, Narcis Garcia via gilug <