[gilug] Re: Efecte acumulatiu de SSD, que no fa net

Eduard festuc gmail com
2020-11-12 12:00:17 UTC

Amb els ssd es difícil de simplement diagnosticar que tenen.
Jo quan els clono, a algunes unitats es clona correctament, i quan
reincio està exactament igual que abans de clonar-lo.
te moltes hores d'us?
Que et diu la ifno d'smart?
https://wiki.archlinux.org/index.php/S.M.A.R.T.

Missatge de Narcis Garcia via gilug <> del dia dj.,
12 de nov. 2020 a les 12:11: