[gilug] Re: Escriure a USB amorra l'ordinador

Narcis Garcia informatica actiu net
2019-05-10 08:16:33 UTC

Gràcies, això ho he anat observant amb multitud de memòries USB (2.0 i
3.0) al llarg dels anys, i més d'una placa base.

Algú fa anys em va comparar las interfícies USB de Apple amb les de PC
dient que les plaques base del primer porten controladores USB que fan
tota la feina i per això van més ràpides, en canvi els PC x86
tradicionals ho carreguen tot al programari o la CPU.

Una excepció a la norma és que he utilitzat un disc dur extern per USB
3.0 i m'ha fet les transferències massives de dades a gran velocitat,
comparable a un disc dur intern.

El 9/5/19 a les 23:02, Jordi Pons ha escrit: